torsdag den 26. juli 2012

Værtsfamilie til mig! :-))



(REPOST)

Så kom dagen! Dagen hvor jeg endelig fik en værtsfamilie, "i dag" tirsdag d. 21. februar!
Jeg modtog de gode nyheder, gennem mail fordi Maxine var en klovn, og havde glemt at give min organisation mit nye tlf nummer... (De havde ihærdigt ringet til mig i 3 dage)
- MEEEEN, det vigtigste var jo, at jeg fik en familie!! Jeg sad i en bus, og kunne ikke lade vær med, at gå totalt amok, og folk stirrede da også lidt. :I

Familien og placering!

Som i kan se på det yndige billede, skal jeg bo i Coldwater Michigan. Det er lidt af en small-town. ca. 11.000 indbyggere iflg. wikipedia ;-). Byen har virkelig smuk natur, og en kæmpe sø! Jeg har det godt med, at skulle bo i en forholdsvis lille by, det betyder jo også færre elever på skolen, som nok gør det en smule lettere, at komme ind på folk. Og så er der desuden kun en halv times kørsel til en storby (Battle creek).

Jeg skal bo hos "The Smiths", som består af; Jennifer på 40, Steve på 50, og Samantha på 11, og en lille kat. Og egentlig har de 7 børn! Men næsten alle er flyttet hjemmefra, og har børn. De er interesserede i ting som at; campe, shoppe, familieaktiviteter, softball, musik, og meget mere.

 Jeg glæder mig så utroligt meget!

- Maxine <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar