torsdag den 26. juli 2012

Senioryear

(REPOST - GRUNDET LAYOUT)
Graduation på Coldwater Highschool, taget af min upcoming hostsister.



Siden jeg skrev mit første indlæg, har jeg både fået kontakt til min familie, og så har jeg fået virkelig gode nyheder!

1.  Jeg har fået doubleplacement, hvilket vil sige, at der skal bo en ekstra udvekslingsstudent i huset med mig! Hendes navn er Cécile, hun er 18 og fra Belgien. Jeg har skrevet en del med hende på Fb, og hun virker så nice, - og hun er fra den fransktalende del, så jeg skal igang med at lære fransk ;-).
Meeeen desværre skal hun kun være der i 5 måneder, fordi hun har valgt et specielt program, der gør at hun bagefter skal videre til Tyskland i yderligere 5 måneder... :S

2.  Egentlig havde jeg regnet med, et år som Sophomore eller Junior. (Hvis nogle skulle være i tvivl, er alders niveauerne; Freshmen, Sophomore, Junior, Senior).
Men jeg blev overrasket. For jeg skal være Senior, hvilket jo svarer til 3g ... Begrundelsen var simpel,: Nu hvor jeg kun var i USA det ene år, skulle jeg da ha' alle oplevelserne med, som Snowball dance, Prom, og fucking graduation!! Glæden kan virkelig ikke beskrives med ord, men nok nærmere med lyde! Og selvom Cécile er 2 år ældre end mig, skal vi stadigvæk gå på samme klassetrin, og det har jeg det super dejligt med<3.



Coldwater High School






Lidt billeder fra nogle forskellige sportsgrene på skolen, der er mange flere at vælge imellem!

(Facts om skolen, du ved.)

Der går kun 600 elever på skolen, og ud af de 600 elever, skal der gå 20 udvekslingsstudenter der!! Det synes jeg er utroligt mange i forhold til størrelsen af byen! - Der er i alt 150 seniors. 
Udover det har skolen desværre et par dresscodes, som ingen stropløse toppe, og ikke for korte shorts eller kjoler og blablabla.. (Y)

Jeg overvejer stadigvæk, hvilken sportsgren jeg skal lægge ud med. Jeg overvejer Cheerleading og Cross Country (orienteringsløb) hmf hmf..

- Maxine <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar